کراتینین 6.7 در بیماری کلیه درمان چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 6.7 در بیماری کلیه درمان چیست

کراتینین 6.7 در بیماری کلیه درمان می شود؟ سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است، و آن را با بسیاری از مردم نگران است. سپس یک بار سطح کراتینین است تا 6.9 چه باید بیمار انجام دهید؟ درمان آن کاهش چیست؟

کراتینین 6.7 به معنای چیزی است که در بیماری های کلیوی؟

در درمانگاه، پس از آن که کراتینین سطح تا 6.7 که به معنای این بیماری در حال حاضر در مرحله 4 بیماری های کلیوی با آسیب متوسط ​​کلیه است. به طوری که تقاضا بیمار به اقدامات در حال حاضر به جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود. اگر این بیماری خارج از کنترل، آن را ممکن است به اورمی در یک زمان کوتاه سقوط و پس از آن مردم باید به صورت دیالیز یا پیوند کلیه.

درمان برای افراد مبتلا به کراتینین 6.9 در بیماری کلیه چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، بسیاری از مردم ممکن است دیالیز فکر می کنم. در واقع، برای افراد مبتلا به کراتینین 6.7، آنها باید آن را در حال حاضر نیست، برخی از درمان های دیگر است که می تواند به آنها کمک کند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند بدون دیالیز وجود دارد. در میان آنها طب میکرو چینی Osmotherapy زبده ترین موثر است، با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقادی و ضد ترومبوز، می تواند خسارت بافت کلیه تعمیر و محافظت از آنهایی باقی مانده از آسیب بیشتر. در چنین راهی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، در نتیجه برای درمان این بیماری است. با این بیماری به خوبی می رود، نشانه هایی مانند سطح کراتینین بالا ناشی از آن را با آن ناپدید خواهد شد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد درمان بیماری های کلیوی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: